Організація дистанційної роботи в закладі дошкільної освіти
З метою забезпечення безперервності освітнього процесу, дотримання прав здобувачів освіти на якісну дошкільну освіту та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу, у закладі дошкільної освіти організовано дистанційну форму роботи.
Нормативна основа
Організація дистанційної роботи здійснюється відповідно до:
- Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»;
-Постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 № 846
- «Про затвердження Положення про дистанційну форму здобуття освіти»;
- Листів МОН України № 1/9-609 від 02.11.2020 та № 1/9-203 від 16.04.2021
- «Щодо організації дистанційної роботи в закладах дошкільної освіти»;
- Статуту ЗДО та Положення про організацію дистанційного навчання у закладі.
2. Форми організації освітнього процесу
Освітній процес у дистанційному форматі здійснюється через:
- проведення онлайн-занять за допомогою платформ (Zoom, Google Meet, Viber, Telegram тощо);
- розміщення завдань, відео- та фото-матеріалів на освітніх онлайн-сторінках закладу (сайт, соціальні мережі, Google Classroom тощо);
- індивідуальні консультації з батьками дітей щодо організації домашньої діяльності;
- електронне спілкування між педагогами, адміністрацією та батьками.
3. Роль учасників освітнього процесу
Адміністрація ЗДО організовує, координує та контролює дистанційний освітній процес, забезпечує педагогів необхідними ресурсами.
Педагоги планують освітню діяльність відповідно до програмових вимог, добирають методичні матеріали, проводять онлайн-заняття, надають консультації батькам.
Батьки (законні представники) забезпечують участь дітей у дистанційній діяльності, виконання завдань вдома та взаємодію з педагогами.
4. Забезпечення якості освіти
Для ефективної реалізації дистанційної роботи в ЗДО передбачено:
- систематичне оновлення методичних матеріалів та рекомендацій;
- узагальнення досвіду педагогів щодо використання цифрових технологій;
- зворотний зв’язок із батьками для оцінки результатів дистанційного навчання дітей;
- ведення документації відповідно до чинних вимог.
5. Переваги дистанційної роботи
- забезпечення безперервності освітнього процесу в умовах карантину, надзвичайних ситуацій чи інших обставин;
- гнучкість у виборі форм і методів навчання;
- розширення можливостей взаємодії педагогів та батьків;
- використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у роботі з дітьми.
Немає коментарів:
Дописати коментар